Shipping

All our orders will be sent with PostNL or DPD

Onze bestellingen worden verstuurd met PostNL of DPD

Pesanan kami dikirim dengan PostNL atau DPD

Conditions

Levertijden / Delivery times / Waktu pengiriman
Wij streven ernaar je order binnen 24 uur af te leveren. Indien je de order op een werkdag voor 13.00 uur plaatst, is de kans het grootst dat je het pakket de volgende dag al ontvangt (binnen Nederland).

We aim to deliver your order within 24 hours. If you place your order before 1:00 PM on a business day, you're most likely to receive it the next day (within the Netherlands).

Kami bertujuan mengirimkan pesanan Anda dalam 24 jam. Jika Anda memesan sebelum pukul 13.00 pada hari kerja, kemungkinan besar Anda akan menerimanya keesokan harinya (di Belanda).

 

Wij verzenden pakketten van maandag t/m donderdag

We ship packages Monday through Thursday. 

Kami mengirimkan paket dari Senin sampai Kamis. 

 

Verzendkosten binnen EU / Shipping prices inside the EU / Biaya pengiriman di dalam UE:

 

PostNL

https://jouw.postnl.nl/online-versturen/nl-NL/pakket/kiezen?pst=sp-pnl-nav-verz-ql2-versturen

 

DPD

  1. DPD (Incl. VAT/BTW) - €7.50 - €12.00 (Netherlands)
  2. DPD (Incl. VAT/BTW) - €12.00 - €16.00 (Germany)
  3. DPD (Incl. VAT/BTW) - €12.00 - €16.00 (Belgium)
  4. DPD (Incl. VAT/BTW) - €15.00 (Luxembourg)
  5. DPD (Incl. VAT/BTW) - €16.00 (Austria)
  6. DPD (Incl. VAT/BTW) - €29.00 (Finland)
  7. DPD (Incl. VAT/BTW) - €22.00 (Italy)
  8. DPD (Incl. VAT/BTW) - €16.00 (France)
  9. DPD (Incl. VAT/BTW) - €16.00 (Denmark)
  10. DPD (Incl. VAT/BTW) - €20.00 (Sweden)
  11. DPD (Incl. VAT/BTW) - €36.00 (Bulgaria)
  12. DPD (Incl. VAT/BTW) - €20.00 (Hungary)
  13. DPD (Incl. VAT/BTW) - €23.00 (Spain)
  14. DPD (Incl. VAT/BTW) - €21.00 (Slovakia)
  15. DPD (Incl. VAT/BTW) - €23.00 (Portugal)
  16. DPD (Incl. VAT/BTW) - €20.00 (Czechia)
  17. DPD (Incl. VAT/BTW) - €40.00 (Serbia)
  18. DPD (Incl. VAT/BTW) - €36.00 (Croatia)
  19. DPD (Incl. VAT/BTW) - €20.00 (Poland)
  20. DPD (Incl. VAT/BTW) - €55.00 - €65.00 (Iceland)
  21. DPD (Incl. VAT/BTW) - €20.00 (Ireland)
  22. DPD (Incl. VAT/BTW) - €25.00 - €35.00 (Romania)
  23. DPD (Incl. VAT/BTW) - €38.50 - €66.40 (Iceland)

 

Retourneren
Voedingsproducten
In verband met de voedselveiligheid mogen voedingsproducten na levertijd niet meer geruild of geretouneerd worden.

 

Als u merkt dat een voedingsproduct (droog, vacuüm en/of gekoeld) kwaliteitsproblemen heeft (incorrect- of beschadigd product) neem dan binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling contact op met ons met bewijs, in de vorm van een video van het product bij ontvangst. Wij zullen uw melding binnen 3 werkdagen beantwoorden en afhandelen.

Als je een klacht wilt indienen over een product, moet je vanaf het begin een video opnemen van de doos die je uitpakt. Als je alleen foto's meestuurt, nemen wij de ingediende klachten niet in behandeling.


Non-Food
Producten die vallen onder de categorie non-food, mogen binnen 14 dagen worden geretourneerd in orginele verpakking. Gebruik hiervoor de contactpagina op deze website.
Let op: De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant; wij dekken de verzendkosten alleen als de goederen een kwaliteitsprobleem hebben.
Indien het geretourneerde product beschadigd raakt tijdens transport, wordt het product niet vergoed.

 

Transport
Zijn er problemen met het transport van het pakket? Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen.
Let op: Zo gauw wij het pakket overdragen aan de transporteur, is het fysiek niet meer in onze handen en kunnen wij niet meer garant staan voor de conditie van het product, bijvoorbeeld door beschadiging en tijdstip van ontvangst.
Het product valt dessalnietemin te traceren en u wordt hiervan op de hoogte gehouden.

U kunt ervoor kiezen om het pakket te verzekeren tegen transportschade en verlies, dit brengt extra kosten met zich mee. (afhankelijk van de Algemene Voorwaarden DPD & Post NL)

 

 
Return
Food products
In connection with food safety, food products may not be exchanged or returned after delivery.

If you notice that a food product (dry, vacuum and/or cooled) has quality problems (incorrect or damaged product), please contact us within 48 hours of receiving the order with proof, in the form of a video of the product upon receipt. We will answer and process your report within 3 working days.

If you want to complain about a product, you must include an unboxing video from the start. If you only send photos, we will not accept any complaints submitted.
Non Food
Products that fall under the non-food category may be returned within 14 days in original packaging. Please use the contact page on this website for this.


Note: The costs for return shipment are the responsibility of the customer; we only cover the shipping cost if the goods have a quality problem.
If the returned product is damaged during transport, the product will not be reimbursed.


Transportation
Are there any problems with the transport of the package? Please contact us as soon as possible and we will do everything we can to resolve this.
Please note: As soon as we transfer the package to the carrier, it is no longer physically in our hands and we can no longer guarantee the condition of the product, for example due to damage and time of receipt.
The product can nevertheless be traced and you will be kept informed.

You can choose to insure the package against transport damage & loss, which entails additional costs (depending on Term & Conditions DPD & Post NL)

 

Pengembalian
Produk Makanan
Demi alasan keamanan pangan, produk makanan tidak dapat ditukar atau dikembalikan setelah waktu pengiriman.

 

Jika Anda menemukan bahwa suatu produk makanan (kering, kemasan vakum, dan/atau didinginkan) memiliki masalah kualitas (produk salah atau rusak), silakan hubungi kami dalam waktu 48 jam setelah menerima pesanan Anda dengan bukti berupa video produk setelah diterima. Kami akan merespons dan memproses laporan Anda dalam waktu 3 hari kerja.

Jika Anda ingin mengajukan keluhan tentang suatu produk, Anda harus merekam video kotak yang Anda buka dari awal. Jika Anda hanya mengirimkan foto, kami tidak akan memproses keluhan Anda.

 

Non-Makanan
Produk yang termasuk dalam kategori non-makanan dapat dikembalikan dalam waktu 14 hari dalam kemasan aslinya. Silakan gunakan halaman kontak di situs web ini untuk hal ini.
Harap diperhatikan: Biaya pengiriman pengembalian merupakan tanggung jawab pelanggan; kami hanya akan menanggung biaya pengiriman jika barang memiliki masalah kualitas. Jika produk yang dikembalikan rusak selama pengiriman, Anda tidak akan menerima pengembalian uang.

 

Pengangkutan
Apakah ada masalah dengan pengiriman paket? Silakan hubungi kami sesegera mungkin dan kami akan melakukan segala yang kami bisa untuk menyelesaikan masalah ini.
Harap diperhatikan: Setelah kami menyerahkan paket kepada kurir, paket tersebut tidak lagi berada dalam kepemilikan fisik kami dan kami tidak dapat lagi menjamin kondisi produk, misalnya, karena kerusakan dan waktu penerimaan.
Namun, produk dapat dilacak, dan Anda akan diberi tahu.

Anda dapat memilih untuk mengasuransikan paket terhadap kerusakan dan kehilangan selama pengiriman, tetapi ini akan dikenakan biaya tambahan (sesuai dengan Syarat dan Ketentuan DPD & Post NL).